Vyrážíme …

9. srpna 2017 v 15:56 | Adaneth |  Kde se dobře najíst a ubytování
"Zase je pátek a mám toho dost, tak beru kramle, za zády Černý most. A pokud mi to D1 dovolí, než minu Jihlavu, hodím Prahu za hlavu. Jedu jak Pražák, hlava nehlava, mám jediný cíl a přede mnou je Pálava. Už od Brna jsem jako na trní, ta sladká píseň tak blízko zní."
První zastávka byla na rozhledně Fajtův kopec u Velkého Meziříčí (viz. Galerie). Přístupná kdykoliv za přízně počasí, vstupné se platí 20,-Kč přes automat, pak stačí projít kolotočem (stejný princip je na rozhledně Hýlačka). Výhled pěkný, jediné, co to kazí je ta D1, ale když nebudete koukat moc dolu :-D. Suvenýry a razítko nalezne v místní hospodě (od 11h) nebo pak i v IC ve Velkém Meziříčí. Na rozhlednu vede cesta až k hospodě, pak už dojdete k rozhledně pár metrů. Protože jsme byli v IC ve Vel. Meziříčí v době oběda, nám slečna doporučila jít se najíst do hospody U Bílého koníčka. Ta je nějakých 100 m od IC směrem ven z centra. Je to pizzerie, ale vaří tam i klasická jídla. Pochutnali jsme si, porce dostatečné a za příznivou cenu. Vepřový řízek za 107,-Kč a Těstovinovo-zeleninový salát s kuřecím masem za 115,-Kč. Pak jsme nadále pokračovali do cíle naší cesty přes pár rozhleden.
Náš cíl byl penzion Vinařství Přítluky v Přítlukách. Protože jsme toho po cestě navštívili pár dalších míst a cesta je to klikatá. A ještě nesmím opomenout zastávku u známého vinaře na kávu. Volali jsme do penzionu, do kdy se musíme ubytovat. Není problém se ubytovat do 22h, ale vaří pouze do 21h.
Do penzionu jsme nakonec dorazili ve 20:50h, jsou tam tak milí lidé, že nám ještě uvařili večeři. Jejich grilovaný hermelín s bylinkami a hranolky je výborný. 😊 A první víno, které jsme zde ochutnali byla jejich Pálava ročník 2016 - výborná. Pak jsme se šli ubytovat.
Pokoje sice menší, ale když vezmete v potaz to, že celý den je na JM co dělat, vracíte se večer a pak si jdete sednout až do 22h do Vinného šenku (ve 22h zavírají) a jdete si do pokoje jen odpočinout, tak to není žádné mínus. Naše psí slečna si oblíbila místo pod postelí, chladná podlaha, prostoru měla jak v luxusním apartmánu a hlavně nemusela se uhýbat, když jsme chtěli projít. 😊 Jediné co bych vytkla, tak je možnost větrání, byl to podkrovní pokoj. Okno ve tvaru trojúhelníku se dalo otevřít pouze do větrací polohy a vzhledem k hicům jaké panovaly, byla malá cirkulace vzduchu.
Za celé 4 dny co jsme zde strávili jsme se měli báječně. O výletech napíšu v jiném příspěvku. Co se týče stravování. Snídaně ve formě bufetu ze kterého si každý vybral to svoje. Místo klasických džemů, jako všude jinde, zde měli svoje domácí vinné želé - bílé i červené, k velké radosti jej zde i prodávali, takže sklenička vinného želé už má své místo v mé kuchyni. Co se týče večeří, je na výběr ze sezonního menu. Celkem je v něm 5 jídel, z nichž je jedna ryba. Tu jsme bohužel neochutnali, byly jsme jen 4 dny. Nejoblíbenější jsou zde žebírka - čerstvé jsou vždy v úterý a do druhého dne většinou nevydrží. Musím potvrdit, že byly výborné. Zamluvili jsme si je již večer před tím. Číšník překvapil, sám se přihlásil k tomu, že nám je k večeři zarezervoval, aby na nás zbyly. 😊 Dále jsme ochutnali kuřecí řízek - velký a dobrý. A posledním jídlem jsme si pochutnali na grilované vepřové kotletě s vinou redukcí, opět výborné.
Víno mají z vlastního vinařství. Ochutnáte několik mnoho druhů, že nevíte, které je lepší. Všechny jsou chuťově výborná. Objednávat si je můžete po 1 dcl, 2 dcl, nebo láhev. Stáčená pak šla i do karafy. My konkrétně jsme si dávali víno po 1 dcl, ochutnali jsme vše. Takže když pak došlo na suvenýr - věděli jsme, které lahve si určitě musíme odvést. Je moc fajn, že vlastně vše co zde nabízí, si můžete i koupit. Dále tu mají klasické brambůrky, které určitě stojí za vyzkoušení.
"My máme rádi víno, milujeme krásné ženy a zpěv. A na věc jdeme přímo, v žilách nám proudí moravská krev."
Svou konzumaci, nákup vín si můžete buď nechat připsat na svůj účet ke konkrétnímu pokoji, nebo pak každý večer zvlášť - je jen na vás, co je vám milejší.
A jaké je mé celkové hodnocení? Určitě doporučuji - pěkné ubytování, cenově příznivé, jídlo a víno výborné. Zaměstnanci? Milí, pohodoví, přátelští.

Kontakt na penzion: http://www.vinarstvipritluky.cz/
Citace: hudební skupina Chinaski, song Víno

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.